OT: nefunguje internet

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Duben 16 20:24:36 CEST 2011

On Sat, 16 Apr 2011, Vláďa Anděl wrote:

> však jsem tam psal, že je to připojené přes kabel - i nastavení toho
> připojení. Odkud ten kabel vede, netuším. Je to
> VŠ kolej v Bruselu, takže nějaká síť po celém baráku. Všechno řeším přes

At si otevre prikazovy radek a zada

    ipconfig

pripadne

    ipconfig /all

Predpokladam ze IP adresu dostava pres DHCP , takze tam bude videt jeji IP
adresa, maska a default gateway - to je treba zkontrolovat. Pri tom
parametru /all budou videt dalsi veci jako IP adresa DHCP serveru ktery ji
vse pridelil.

Podle toho lze patrat dal - minimalne si muze zkusit pingnout default
gateway. Pokud ma IP adresu co zacina na 169.254.x.x tak to je automaticke
prirazeni kdyz neodpovida dhcp server, to je obvykle neco filtrovaneho
i kdyz port na switchi pracuje a pripojeni se jevi UP.