nefunguje internet

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Duben 16 01:13:13 CEST 2011

Ať zkusí Start/všechny/Příslušenství/Systém/Obnove systému

vrátit před váš zásah

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

Dobrý den, prosil bych o radu, pokud někoho něco napadne. Dcera je na škole
v Belgii a přijela s noťasem na pár dní domů. Poztěžovala si jak je to
pomalé a tak jsem jí v tom udělal trochu pořádek aby se počítač zrychlil.
Vyházel jsem prográmky typu Lištička2 (od Seznamu), Toolbar Google, který
věčně lez na internet, měla tam net Framework 1.1 a 3. něco, tak jsem ten
1.1 vyhodil (systém neprotestoval). Pak jsem ještě odinstaloval Messenger,
aktualizoval Avast, zkontroloval počítač na viry a udělal defragmentaci
disku.