OT: nefunguje internet

Sobota Duben 16 00:56:07 CEST 2011

Dobrý den, prosil bych o radu, pokud někoho něco napadne. Dcera je na
škole v Belgii a přijela s noťasem na pár dní domů. Poztěžovala si jak
je to pomalé a tak jsem jí v tom udělal trochu pořádek aby se počítač
zrychlil. Vyházel jsem prográmky typu Lištička2 (od Seznamu), Toolbar
Google, který věčně lez na internet, měla tam net Framework 1.1 a 3.
něco, tak jsem ten 1.1 vyhodil (systém neprotestoval). Pak jsem ještě
odinstaloval Messenger, aktualizoval Avast, zkontroloval počítač na viry
a udělal defragmentaci disku.
Když jsem skončil, počítač po restartu hlásil, že chybí ovladač pro PCI
sběrnici. Dal jsem tam CD Windows, které to chtělo, ale ovladač to na
něm nenašlo. Proč? Při tom ale na počítači všechno chodilo, včetně
internetu.
Pak dcera odjela do Belgie a tam jí internet nejde (před odjezdem domů
šel). Je to po kabelu stejně jako doma, nastavení stejné - IP adresu
přiděluje server. Když se podívá do nastavení sítě, je to připojené,
hlásí to rychlost 100Mbit. Jen internet nejde - ani pošta, ani web.
V HW profilech to vypadá, že se síťovkou není problém. Jediné s červeným
křížkem byl IEEE bus controler - hostitelský řadič. Byl vypnutý, když ho
zapnula, nemělo to na nic vliv. Teda nevím, jestli se to neprojeví až po
zavření toho okna.
Taky jsem jí naved na příkazový řádek, ping www.seznam.cz hlásilo že to
nemůže najít. Nadiktoval jsem jí IP adresu, jak mi jí ukázal ping tady u
mě. Pak to hlásilo vypršení času žádosti. Takže by to neměl být problém
s DNS?
Co s tím může být?
Mohl se ovladač ztratit při odinstalování programů? Proč ho to na CD
Windows nenajde? Počítač je Acer, není to nějaký speciální ovladač Acer?
Když bez něj chodil internet doma, stejně by to mělo chodit i tam -
předpokládám, že tady problém nebude - ale potom kde?

Dokáže mi někdo poradit co s tím?
Anděl