BeeProg+ a ATmega8 - problemy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 15 17:25:11 CEST 2011

Načítání s offsetem jsem si všimnul, ale nějak mi nedocvaklo, že je to i ke
spojování souborů. Toto je asi moje první setkání softwarem, který při novém
načítání souboru nevymaže zbytky předchozího...

Zapojení bylo sice správné, ale zrovna ty poslední 2 piny na konektoru
nekonektorovaly:-)
(zkusil jsem ohmmetrem, zda jsou dráty spojené a nebyly - dále jsem to
nezkoumal a připojil zdroj 5 V)

RDC: no to je hezký - před asi 5 lety jsem předělával desku, protože
zákazník chtěl, aby to tam bylo přesně jako v návodu od Presta. Nebylo by od
věci, kdyby tam bylo jen něco jako obdélníček s nápisem "reset circuit
(optional)" Takhle vzniká dojem, že to tam být musí.

PH

From: "Jan Puobis, Elnec" <jpuobis na elnec.sk>
vidím ze ste netrafil do Elnec hotline ... .

Ovládací SW porgramuje pomocou programátora do procesora obsah buffra.
Buffer obsahuje oblasť pre Flash a za tým oblasť pre EEPROM. Presné adresy
nájdete  v sekcii Device info (Ctrl+F1). Neviem v akom formáte máte vstupné
súbory, predpokladajme ze v binárnom. Možností ako presunúť data na zvolenú
adresu do buffra je viac, pri načítaní súboru môžete zadať pozitívny offset,
alebo potom po nacítaní dat do buffra mozete urobiť Buffer/Move.

Čo sa týka napájania cieľového zariadenia, je treba prečítať manuál k
programátoru a Help k "Device operation options". Predpokladám že názvy
jednotlivých parametrov sú samovysvetľujúce. No a ak naozaj SW hlási že máte
nulové VCC, odporúčam prejsť zapojenie, či nie je niekde chyba.

Čo sa týka toho RDC článku, je to schematicky znázornený Resetovací obvod.
Chceme tym povedať že pe ISP programovanie ATmega8 je potrebné ovládať z
programátora aj Reset signál.