BeeProg+ a ATmega8 - problemy

Jan Puobis, Elnec jpuobis na elnec.sk
Pátek Duben 15 15:11:47 CEST 2011

Dobrý deň,

vidím ze ste netrafil do Elnec hotline ... .

Ovládací SW porgramuje pomocou programátora do procesora obsah buffra. Buffer obsahuje oblasť pre Flash a za tým oblasť pre EEPROM. Presné adresy nájdete  v sekcii Device info (Ctrl+F1). Neviem v akom formáte máte vstupné súbory, predpokladajme ze v binárnom. Možností ako presunúť data na zvolenú adresu do buffra je viac, pri načítaní súboru môžete zadať pozitívny offset, alebo potom po nacítaní dat do buffra mozete urobiť Buffer/Move.

Čo sa týka napájania cieľového zariadenia, je treba prečítať manuál k programátoru a Help k "Device operation options". Predpokladám že názvy jednotlivých parametrov sú samovysvetľujúce. No a ak naozaj SW hlási že máte nulové VCC, odporúčam prejsť zapojenie, či nie je niekde chyba.

Čo sa týka toho RDC článku, je to schematicky znázornený Resetovací obvod. Chceme tym povedať že pe ISP programovanie ATmega8 je potrebné ovládať z programátora aj Reset signál.

S priateľským pozdravom,
Ján Puobiš
www.elnec.com

===8<==============Original message text===============