Cu drat na vinuti s vyssi tepelnou odolnosti

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Duben 15 15:42:32 CEST 2011

okrem uz spominanych vlastnosti je tam este jedna podstatna a sice ze sa
da vyrobit ten kabel pomerne tenky a da sa do urcitej miery ohybat.
Keramicke priechodky/podpery sa pouzivaju skor u vacsich kablov.
b.