Kindle DX

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 15 15:10:00 CEST 2011

No já zase si nedokážu představit, že bych po celodenním čučení do písmenek
ještě něco každou chvilku četl. Navíc su děsnej sklerotik a když jsem ještě
čítával beletrii, tak jsem se musel o stránku-dvě vrátit, abych si připomněl
wo co gou. teď už toho přečtu tolik, že prostě knihy normálně nečtu.

Vyšším stupněm "čtení" je totiž poslouchání audioknih (to dělají hodně
truckeři, to byste se divili, co všecko takhle "přečtou"), no a když i to
vás unaví, furt poslouchat kdákání, že ho za celý den máte dost, dáte si
nějakou nenáročnou klasiku a jste rád, že máte aspoň tu chvilku klid nebo
jste aspoň na tu chvilku v limbu.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

Nedokazu si predstavit, ze to sebou nekam taham. Takhle ji mam vsude
sebou a nejvic toho prectu kdyz ruzne nekde cekam. Mel jsem strach ze ta
mala bude mit malej displej (hodne strankovani), ale je to naprosto v
pohode. Predevcirem mi na ni prisel futral z DX za 10USD a ted uz se to
drzi jak bezna knizka.