Kindle DX

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Duben 15 14:46:35 CEST 2011

Me by se hodil Kindle DX hodil na cteni PDFek a zdrojovych souboru. Nedela
se eInkoust jako monitor k PC? To by bylo pro mne nejlepsi reseni.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, April 15, 2011 1:20 PM
Subject: Re: Kindle DX

Spis si myslim, ze jsou male prodeje a Amazon testuje co jsou lidi
ochotny za to dat.

Osobne bych ji nechtel ani v pripade ze by stala to same co ten malej.
Nedokazu si predstavit, ze to sebou nekam taham. Takhle ji mam vsude
sebou a nejvic toho prectu kdyz ruzne nekde cekam. Mel jsem strach ze ta
mala bude mit malej displej (hodne strankovani), ale je to naprosto v
pohode. Predevcirem mi na ni prisel futral z DX za 10USD a ted uz se to
drzi jak bezna knizka.

Radek Vicek