HP server a problémy s real-time

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 13:41:52 CEST 2011

Zkuste ještě zadat do vyhledávače použitý čipset NB i SB spolu s
použitými řadiči. Paměť nechat jen jednu, pokud je více modulů. Pokud
jste to už neudělal. Taky si myslím, že to vypadá na chybu hardwaru ale
server může být i špatně navržený, to by byl asi neřešitelný problém
resp. ne s tímto serverem. Taky by mohlo pomoct porovnat odlišnosti od
vyššího modelu.
S pozdravem,
		Miloš Dašek