HP server a problémy s real-time

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 14 13:21:03 CEST 2011

Zdravím,
  v původním mailu bylo řečeno, že jsem zkoušel měřit ten systém ve stavu
odpojení naprosté většiny periférií včetně disků (odpojeny fyzicky nebyly,
ale byly remountovány R/O a systém běžel v single-useru, bylo vidět, že
neběží prakticky žádný proces kromě initu, pár systémových threadů a toho
shellu, kde jsem to testoval).
  BIOS jsem samozřejmě upgradoval na poslední dostupný a nastavení prošel
několikrát. Nic, co by mohlo souviset s uvedeným problémem, jsem tam nenašel.
  Zdraví Pavel.