Network Card with Bypass

Středa Duben 13 14:36:21 CEST 2011

2011/4/13 Cizek Milan <cizek.milan na seznam.cz>:

> ano, mám už něco takového cca 2 roky v eaglu, přes relátka, napájení 5V větve z ATX zdroje... 4xRJ45ky do PCI slotu... Ale prostě se mi to nechce vyrábět. :) Samozřejmě záleží na ceně.

Bypass karta nestojí tak moc, nějakých deset na stole v českých, tedy
deset tisíc:

http://www.alwar.cz/vmchk/13621-intel-pro/1000-pt-quad-port-adapter-bypass-copper.html

Takže to klidně vyrobte, levnější to bude docela určitě ;)

> Druhý nápad je, že nad PC dáme o úroveň výš nějaké RBčko, kde bude skriptík hlídat status ethernetů (up) a v případě ztráty linku to proklemuje. Ale to mě napadlo až kydž jsem email odeslal... Asi půjdu touto cestou, to rbčko tam využiju i na další věci...

RBčko je co? Nebude to taky trpět na výpadky napájení stejně jako to PC?

Pavel Kadečka