Re: Re: Network Card with Bypass

Cizek Milan cizek.milan na seznam.cz
Středa Duben 13 14:15:30 CEST 2011

Ahoj,

> Na těch niagárách jsou vidět relátka:
>
> http://www.interfacemasters.com/products/2260.html
>
> Taková karta by šla vyrobit i na koleně, pokud by stačil bypass při
> výpadku napájení. Nebo externí krabička, napájení by si mohla brát
> třeba z USB portu.

ano, mám už něco takového cca 2 roky v eaglu, přes relátka, napájení 5V větve z ATX zdroje... 4xRJ45ky do PCI slotu... Ale prostě se mi to nechce vyrábět. :) Samozřejmě záleží na ceně.

Druhý nápad je, že nad PC dáme o úroveň výš nějaké RBčko, kde bude skriptík hlídat status ethernetů (up) a v případě ztráty linku to proklemuje. Ale to mě napadlo až kydž jsem email odeslal... Asi půjdu touto cestou, to rbčko tam využiju i na další věci...

Díky

Milan