Tepelne izolacny material na potrubia

Pondělí Duben 11 23:29:49 CEST 2011

Pokud je povrch koaxialu hlinikovy a obtocite ho Cu vodicem
(neizolovany) tak pokud se na mezi Al Cu objevi vlhkost dojde ke
korozivnimu rozpadu hliniku,  hlinik zacne kvest. je to bezny problem
na styku Al a uslechtileho kovu.
Mrknete na Beketovu radu kovu med je prvni za vodikem na strane
uslechtilych kovu a hlinik nekde uprostred v neuslechtilych kovech a
plati cim vetsi vzdalenost kovu tim horsi.

Martin