OT Kam nahlasit ukradene auto?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Duben 10 12:55:50 CEST 2011

Ono pojisteni je jedna vec (nastesti jsem ho na auto udelal), to kolik a kdy (nejdrive za 4 mesice) od pojistovny vlastne dostanete je vec druha.

Treti a musim rict nejbolestivejsi vec na tom celem je psychicka ujma, kterou clovek utrpi. S tema par plechama jsem se uz davno v pohode rozloucil. To staci si rict, ze jsem taky mohl v aute treba nabourat a mohl jsem s celou rodinou lezet v nemocnici nebo v lednici a hned si clovek uvedomi, ze se vlastne nic tak zleho nestalo.

Ale co me jeste dnes pronasleduje je jakysi pocit ztracene jistoty. Od ted proste na vlastni kuzi vim, ze takove veci se opravdu velice snadno stanou a ze nemam vuvec jistotu, ze az si jednou privezu nejake jine auto, nestane se do tydne totez.

Proto si myslim, ze vedle pojisteni je potreba udelat i dalsi kroky, aby se pravdepodobnost kradeze snizila na minimum. Tyhle psychicke stavy Vam totiz zadna pojistovna nezaplati.

Jakub Serych