Re: Re: OT Kam nahlasit ukradene auto?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Neděle Duben 10 11:47:52 CEST 2011

> Osveta ?? - pred par lety jsem v bazaru na nejfrekventovanejsi ulici ve
> Frydku - Mistku videl dva metry dlouhou a metr vysokou hranici autoradii -
> 50% bez "tatranek" a vsechna s ustrihnutymi draty - majitel bazaru s tim
> nemel nejmensi problem - tak jakou chcete osvetu, kdyz jisty typ lidi  - s
> prominutim - "spinave socky" jdou vylozene po tomto zbozi ?

Včera jsem poslouchal pražskou zlatou mládež, jak si libovali, jak jsou dneska ty čórky bycigly v bazárech levný, jak se za dvojku dá koupit krásný kolo. Před pár lety si kolega z práce (no kamarád být nemůže) pochvaloval, jak ten digitální foťák, levná čórka z bazáru, pěkně fotí.

Průser dnešní české společnosti není, že se krade. Kradlo se vždycky a vždycky se krást bude. Problém je, že krást je považováno za normální, a ten kdo si nakrade je považován za machra. Dost jsem se styděl, když jsem u Siemensu byl zapisován jako dodavatel a v kolonce "korupce" byla odpudivá známka za to, odkud pocházím.

No dost bylo politiky.

Vojta Bubník