OT Kam nahlasit ukradene auto?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 8 23:16:12 CEST 2011

2011/4/8 Šerých Jakub <Serych na panska.cz>:
> Pojisteni jsem zaplatpanbuh (poprve v zivote) na tohle auto udelal. Co se tyka preruseni cerpadla, na to jsem si v minulem aute udelal udelatko s PICem, kde se musi pred nastartovanim prilozit na cca vterinu magnet ke skrytemu jazyckovemu rele. Fungovalo to skvele po celou dobu provozu minuleho auta (cca 10 let). Problem u techhle novych aut je to (jak mi alespon tvrdil servisak), ze pokud zapomenete blokovani odblokovat (a za ty roky vim, ze se to proste obcas ve spechu stane), ridici jednotka to vyhodnoti jako vaznou poruchu a v lepsim pripade se dostane do takoveho toho stavu na dojezd do servisu (ze auto je silne omezovane a sotva jede) a v horsim nedovoli vubec nastartovat.

Treba si postavit priority, ci stoji zato mat ochranu aj za cenu
obcasnych problemov, alebo nie. K technickej stranke.. neviem ako nove
auta, mame teraz opat trochu starsie. Diagnostika asi vyhodnoti, ked
zabudnem odblokovat, ale pri opatovnom nastartovani je vsetko OK.
Vyhodnotenie chyb jednotkou je rozne. Zatial som sa stretol len s
chybami, ktore sa testuju pri kazdom starte a okrem kontrolky ma nijak
neobmedzuju. Niektore po odstraneni ani nerozsvecuju kontrolku (napr.
senzor klepania motora), ine ju rozsvecuju odhadom pri 20-30
nastartovaniach, potom uz nie (napr. snimac klukoveho hriadela).

Koho aspon trochu bavi sem-tam volaco okolo auta po technickej stranke
spoznat, prip. si opravit, diagnosticke vybavenie by si mal
zohnat/zbastlit.. Pripojit sa na konektor a vymazat chybu je potom
otazka par minut (najviac casu zaberie bootovanie notebooka).