OT Kam nahlasit ukradene auto?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Duben 8 20:02:20 CEST 2011

Jedina rozumna ochrana je auto pojistit. Aspon takove, ktere nekomu
stoji za to ukrast nebo takove, ze jeho ukradeni zasadne nezamrzi. Ani
jedno neni muj pripad takze ciste teoreticky ;-)
Pokud jde o ochranu proti nastartovani, tak je zrejme ucinne reseni
skryte ovladani rele pro nejaky dulezity system - paliv. cerpadlo,
zapalovani... Zlodeji vetsinou maji svoji ridici jednotku takze nejaka
karta, imobilizer atd. neni problem, ale tezko polezou pod auto resit,
proc nejde cerpadlo. Jinak treba svoje auto otevru dratem behem 5ti
sec., kdyz mi to na srazu kolega ukazal, nechapal jsem :-)