Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Pátek Duben 8 18:55:48 CEST 2011

Kdyz je rec o urovnich, dovolim si dotaz. Jak  je to s vystupni urovni signalu?
Rekneme, ze nastavim vystup 100MHz  a atenuátor na -5dB, amplituda pak
bude x mV,
nicmene kdyz preladim na 10kHz, tak pri stejnem nastaveni bude signal
o cca -2.3dB utlumen.
Vyplyva to z vlastnosti rekonstrukcniho filtru, tedy pokud sw nekeca a
asi nekeca

Resi se to nejak nebo to je vlastnost pristroje?

Martin