Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 8 18:47:54 CEST 2011

Podle me je to blbost. Pri vykonech, jake tam jsou je nesmysl, aby tam
neco SW zhavarovalo. Mam zarizeni, kde sedi PIC a vedle to tlaci 25W na
440MHz a zadne zahlceni se nekona.
A to ani pri testech, kdy jsem klicoval stanici s pendrekem cca 10 cm od
pouzdra.  A ze to jsou sakra jine urovne nez v DDS-ce.
Uplne zbytecny povyk pro nic. Zbytecne vlakno.
  To by nefungovalo ani toto:
*http://www.dl1alt.de/NWT502/Schaltung_NWT-502_V2_3.pdf
A funguje to dobre, byt jsou tam hodiny na 1,2GHz
JaKub