RE:Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pátek Duben 8 01:47:43 CEST 2011

Prohledl jsme si puvodni konstrukci a mam par dotazu.
Jde mi o to pochopit jak se meci maji ohledne impedancniho prizpusobeni.
Pokud to spravne chapu tak DDS ma proudovy vystup a R7 50Ohm jednak vytvari napetovy vystup a druhak definuje impedanci vedeni na 50Ohm, nasleduje rekonstrukcni filtr, ktery je uz navrzen na 50Ohm vstup a 50Ohm vystup, ktery zajistuje R9 50 Ohm, je to tak?
Pak nasleduje predzesilovac a R35 R36, k cemu je R35? R36 mi take moc nesedi, spolu s R9 tvori impedanic jen 25Ohm?
Vystup predzesilovace pokud neni zapojen zadny utlumovy clanek take nema 50Ohm impedanci, pokud bychom na ni trvali, vyresil by to opet 50ohm R na vystup vuci zemi?

Dekuji

Jirka

>ano ano, presne prrrrrrr :-)

Ak sa bude nieco robit povazoval som za rozumne urobit facelift, ktory
znamena ze sa minimalne odstrania chyby ktore su na sucasnych doskach.

Ked sa uz bude robit facelift myslim ze by nebolo az tak vela prace
vymenit celu aktivnu cast zosilnovaca/atenuatora za jeden monolitycky
zosilnovac od minicircuits. Tym sa vyrazne zjednodusi cely modul a aj
ked napajacia konicka tlmivka stoji 7 eur bude to lacnejsie ako teraz :-)

Vymena zosilnovaca znamena vyrazne rozsirenie sirky pasma atenuatora co
znamena ze by zvladol aj rychlejsi DDS cip.

Konstrukcia bola pripravena na iny zasuvny modul, 9854 alebo 9910 bola
len pracovna myslienka. Pouzitie tohoto cipu potrebuje modifikaciu
software, je pravdepodobne ze riadiaca doska by sa nemusela menit.

Uz ked sa bude vsetko prerabat tak sa moze modifikovat aj riadiaca doska
na novy vykonnejsi procesor s viacerymi nohami ktory umozni mimo ine
rozmietanie a modulaciu (to teraz chyba).

Takze v principe uplne nova konstrukcia na ktoru absolutne nemam cas ani
cloveka co by napisal novy software :-)

Tak babo rad...