TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

Čtvrtek Duben 7 23:31:58 CEST 2011

Zda bulvarni nebo nebulvcarni, netusim, faktem je, ze v dane oblasti
je problem a co jsem uvedl jsou me znama fakta. Stejne tak je fakt, ze
v dane oblasti je 5MW elektrarna a dany objekt je pravdepodobne prvni
na rane .
V kazdem pripade kdyz se tu o tom zacalo mluvit domutilo me to najit
mezi bordelem PC zdroj, ktery jsme tam menili jako posledni a cvicne
jsme ho dnes v podvecer kuchnul.
PC zdroj 450W OEM Forton s pasivni PFC (masivni tlumivka na vstupu)
Zavada, odesla 6A pojistka a dve diody v usmernovacim mustku, nebyly
to zadne osizene 1A , ale solidni 1N5408 , tedy 1000V 3A.
Po vymene diod a pojistky zdoj maka jak za mlada. PC je nekdy z
podzimu tudiz se nestacil ani zaprasit. Vypreparoval jsem i C z
usmernovace na primaru a hodlam je podrobit zkumani, ale dojde k tomu
az dostavim svuj pokus o LCR metr a to bude tak donazimy. C jsou
klasina 2x 200V, ale v tom problem neni, pokud je napetova spicka
kratka nedojde k prurazu spis se zkracuje zivotnost a asi roste ESR,
kapacita sedi je tedy spise na doilni mezi tolerance, ale v toleranci.

Martin