Video z přednášky o LHC Praha

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 6 12:46:29 CEST 2011

Zdravím,
  co se týče té přednášky, prý je to právě "ve střižně", takže prý by to mělo
do max. 14 dnů být vystaveno.

> Pěkný den (koukám, že se to v CERNu pěkně zvrhává, když tam studujete injekce :-)

A dnes jsou na pořadu "koňské dávky", viděl jsem 108 bunchů v jedné injekci,
což je pokud vím prozatímní rekord. Asi to nebude zatím rutinně používáno, ale
jak koukám, v SPS už se "peče" i 25ns beam, který by měl umět ještě vyšší
dávky.
  Zajímavý je ten scrubbing run, úplně nedokážu interpretovat jeho výsledky,
ale mám pocit, že ne zcela funguje, jak by měl, neboť stále vznikají právě
při větších injekcích problémy s vakuem a to brání další injekci nebo dokonce
vede k dumpu, takže navrhovaných intenzit (kolem 1000 bunchů) nemůže být
vůbec dosaženo, musí zastavit injekce někde kolem 300b. Jak se bude nyní
postupovat ?
  S pozdravem Pavel