Biolampa

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Duben 4 16:05:52 CEST 2011

> Ale tady nejde o teplo,
> to je dokonce u biolamp nežádoucí v případě léčby např. zánětů. Tady jde o
> vliv polarizovaného světla na opravu buněčné stěny a urychlení hojení.
>
> Viz např.:
> http://www.springerlink.com/content/jamww0l5vc1rncgc/
>
> Jinak v nějakém testu zmiňovaný Zep*er dopadl nic moc.Mnohem lépe na tom
> byl Biostimul od nejmenované české firmy.

Vsechny Magneto Světlo a bio- masinky jsou v principu kandidatem na Bludny
Balvan http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1301226561
Neb jsou v rozporu se zakladnim principem zivota - to jest striktne oddelit
vnejsi svet od vnitrniho prostredi.

Bavite - li se o polarizaci svetla je to jeste legracnejsi ponevadz v
organismu jsou prakticky jen polarizujici molekuly - tedy telo ma z hlediska
polarizace  vlastnosti vrchovateho kyble nahodne nahazenych polarizacnich
filtru z Foto-Kina - predstava ze vami dodane jakkoliv polarizovane svetlo
pronikne aspon castecne zachovale az k vasemu revmatickemu kolenu je smesna.

Rozhodne doprucuju spise psa-nahace (maji normalni teplotu kolem 39st. a
vytrvale hrejou aniz by popalili) nebo jeste lepe kocku nahace - ty hrejou a
jeste vrni.

Zdravi Petr Kubac