Jak nejlepe najit kabel v zemi

Standa Palas stpalas na quick.cz
Pondělí Duben 4 09:58:55 CEST 2011

Dobrý den.

Zajímalo by mne čím se dá nejlépe najít kabel uložený asi metr až metr a půl
pod zemí. Mám k baráku asi dva kilometry dlouhou přípojku lesem která je
uložená v zemi. Nikdo neví přesně kudy vede. Zatím to nebylo třeba, ale rád
bych měl možnost v případě potřeby najít kudy vede. Předpokládám, že bych do
kabelu na jedné straně pustil nějaký signál a pak bych běhal po lese s
přijímačem.Jaký kmitočet a jaký výkon by byl pro toto nejvhodnější ? Dále
bych rád našel vodovodní potrubí které mi vede někudy po zahradě.
Předpokládám, že pro hledačky kovů je metr už moc velká vzdálenost. Jak se
to dělá?

Staňa