Slaby prijem DCF

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 4 02:08:25 CEST 2011

mám všude dcf hodiny (asi čtvery, 2 analogové ručičkové a 2 digitální,
jsou všechny asi 10 let staré) a většinou mi i chodí všechny, ale tak
1-2x do roka musím ty analogové nádražní hodiny dát k oknu, protože se
zběsile točí stále dopředu (holt neumí se zastavit nebo točit dozadu -
umí to dnešní kousky?), asi atmosférické vlivy...

ty digitální asi není problém, tam si toho ani nevšimnu ...

přitom ten jeden digi. budík se přehodil na letní čas teď asi až po 1
dni, ostatní byly ráno přepnuté...