OT: software - zaujimave citanie

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Září 29 17:38:53 CEST 2010

Nevím zda jsem pochopil podstatu toho jak argumentujete, ale:

Kdyby na Michelangela tlačili tak, jak se dnes tlačí na pilu všude,
a kdyby podlehl (tak jako my všichni) tak by popadl sádru a za tři dny
by měl vyděláno.

Ale my bychom se dnes možná nevěděli že nějaký Michelangelo byl a tak by
ani nebylo čím argumentovat :)

I když pozor, teď si budu protiřečit (a tím opět dokážu že mám pravdu
:)) - většina toho úžasného 'mramoru' v kostelích je taky 'jen' sádra.

Takže to není v materiálu, ale v know-how a zlatých vlašských
(italských) ručičkách (a v dostatku času na pořádnou práci).

ZU