Svarovaci invertor

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Září 29 17:18:32 CEST 2010

  Zablesk projde, kolega si na to stezuje,ze ho potom vboli oci, nicmene
ja mam uz je mam odolne  (spony od soustruhu , ktere mi v oku nespusti
ani slzeni nepocitam, acetylenem svaruji jen ve slunecnich brylich,
protoze pres standardni nevidim ;-)),  takze mi zpozdeni naprosto nevadi
a volna ruka je k nezaplaceni.
Kukla byla ta nejlevnejsi co jsem nasel a plna spokojenost.
Nicmene UV paprsky jsou polhceny sklem.

LK