Svarovaci invertor

azehw azehw na volny.cz
Středa Září 29 09:37:40 CEST 2010

Svarovani je druhotna zalezitost. Potrubuji jej upravit na zdroj napeti s
regulaci proudu pro nabijeni. V devadesatych letech jsme predelavali
invertory 250A z MEZu Brumov, dva paralelne, na zdroj tvrdeho napeti 14V
500A pro zkousky starteru, i bez schematu, jenze to bylo z klasickych
soucastek a byl tam docela znamy TCA4700 (nebo taknejak).  Schudnejsi je
pouzit a upravit TT 142, ktery se da prepnout do tohoto rezimu (ale jen pro
Pb aku), ale je o dost drazsi a udavaji proud jen 70A (nekde jen 60A). Zdalo
se mi jednodussi upravit stavebnici.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jozef Racek" <Jozef_Racek na tempest.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 29, 2010 9:20 AM
Subject: Re: Svarovaci invertor

Schemu nemam, ale ak to chcete kupit, mozno by stalo za zvazenie napr.
Jasic ARC 140,160 a pod. napr od www.chobola.cz
Je to sice cina, ale ARC140 vlastnim, po case som kupil aj svokrovi
( profi zvarac, pouziva ju na male zvaranie pri zakazkach v bytoch,
alebo tam, kde sa mu nechce trepat vacsiu zvaracku a je s nou spokojny)
Zatazovatel ma vacsi, ako tie stavebnice.

Vnutorne prevedenie pekne, uplne vseky kable vo vnutri vyviazane v
malych rozostupoch, vsetky vacsie suciastky (C, R, L ) upevnene aj inak
ako pajkovanim za vyvody...
Padla mi z asi 2.5m na beton a nic sa jej nestalo.

Dodo