Svarovaci invertor

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Září 29 09:20:23 CEST 2010

Schemu nemam, ale ak to chcete kupit, mozno by stalo za zvazenie napr.
Jasic ARC 140,160 a pod. napr od www.chobola.cz
Je to sice cina, ale ARC140 vlastnim, po case som kupil aj svokrovi
( profi zvarac, pouziva ju na male zvaranie pri zakazkach v bytoch,
alebo tam, kde sa mu nechce trepat vacsiu zvaracku a je s nou spokojny)
Zatazovatel ma vacsi, ako tie stavebnice.

Vnutorne prevedenie pekne, uplne vseky kable vo vnutri vyviazane v
malych rozostupoch, vsetky vacsie suciastky (C, R, L ) upevnene aj inak
ako pajkovanim za vyvody...
Padla mi z asi 2.5m na beton a nic sa jej nestalo.

Dodo