Altium podpora pro tazeni stineneho spoje?

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pondělí Září 27 22:09:19 CEST 2010

  To je prosty princip toho, ze nastroj obsahuje to co uznaji tvurci za
vhodne a potrebne. Ridi to predevsim pozadavky velkych firem - viz data
management, napojeni na dodavatele atd. Nemusi to sedet kazdemu, neco
nesedi i me, ale konkretne pro tenhle problem jsem uvedl celkem
bezbolestny workaround, ktery zustal bez povsimnuti. Nevyhovoval?
viz http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2010-September/381694.html

Ohledne knihoven si odpovidate sami. Dodavali byste nekomu za penize
knihovny, ktere jsou napojeny na databazi kterou nemate pod kontrolou,
ktera se sem tam meni bez ohlaseni? A kdyz tu nemaji lidi cas pridavat
si odkazy k soucastkam, tak kde by si nekdo nasel cas delat si vlastni
rozhrani pro prodejce ktery neni podporovany? Fakt mi to tu prijde plne
odporujicich si pozadavku.

Tosa