Leakage current na FR4?

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Neděle Září 26 15:19:56 CEST 2010

  Tak ve walkaround modu routovani je polozeni guardu otazka chvile
pokud si na nej nechas misto.
Pokud to chces tahnout soucasne, tak si okolo pocatecniho padu signalu
dej pomocne pady Guard signalu nebo kratke useky Guard spoje jako jejich
zacatky, vsechny tyto tri objekty oznac a pouzij multiple routing  (P,M
zkratka). Muzes to tahnout spolecne. Viz priloha.
Ale jinak plati ze nektere veci se proste musi jeste delat i rucne. Neni
to az tak obvykly typ vedeni spoju na PCB.

Tosa