OT: cerpadlo

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Září 27 13:59:01 CEST 2010

  Nicméně Eheim Compact 300/600 se dá (dle fór) předělat na průtokové,
takže uvařit by se nemělo (otázka je možné zkrácení životnosti). A kdyby
za ním byla dlouhá hadice nebo něco restriktivního, tak by se v něm
mohla i vlivem smáčivosti udržet voda a tudíž by mohlo "naběhnout".
Nicméně moc tomu nevěřím.

OH