řezání do izolačního materiálu laserem

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Září 26 20:11:07 CEST 2010

No presny motiv je ale siroky pojem - muze to byt motiv jako ma DPS,
muze to byt nejaky 3D relief, muze to byt jen nejaky obrys (kontura).

Jinak bych treba byt vami uvazova o textitu:

http://www.rempo.net/sortiment/izolanty-a-polymery/elektroizolanty-kartit-pertinax-textit-sklotextit/textit-texgumoid-tvrzena-tkanina/

dela se sile 30mm a docela slusne se obrabi. Co se tyka tolerance 0.01mm
i tech 0.03mm tak jsem silny skeptik. Ono obrabet se to bude pru
pokojovce a az to ohrejete na tech 100stC tak to bude hnedle vsechno jinak.

--
S pozdravem
Radek Vicek