Re: řezání do izolačního materiálu laserem

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Září 26 19:24:14 CEST 2010

Není to asi přesně to, o čem píšete,
ale tady http://www.mcae.cz/rychla_vyroba_prototypu_CS.html
vám postaví z hmoty ABS  tavením cokoli si řeknete.
Zařízení pokládá tenoučký proud horkého ABS a staví tak objekt z
počítačového modelu.
V podstatě je to 3D tisk.
Přesnost je cca 0.02 mm.
Cenu ale nevím, dělali pro nás je nějaké reklamní vzorky.