ADC

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Září 21 22:00:50 CEST 2010

Zdravim.

On 09/21/2010 07:21 PM, Daniel Valuch wrote:
> mno...
>
> na vstupe je 1M rezistor
> pri sirke pasma 10kHz dostanete tepelny sum 12.7uVRMS, tento nie je
> nijak pasmovo limitovany a dostane sa az do prevodnika.
>
> dalej nasleduje transil, tam sum v datasheete neuvadazaju, pokial bude
> na nom napatie urcite prispeje

Este som neuviedol, ze ADC ma na vstupe prakticky DC signal,
pod 1 Hz.

Aplikacia ma merat napatove vystupy z roznych uzivatelskych analogovych
pristrojov, niekedy je rozsah len 10 mV, niekedy +-10 V.

Bude s tym pracovat neskolena obsluha - co ine dat ako chabu
ochranu proti prepatiu a ESD? Alebo radsej pocitat so servisnou
zamenitelnostou dosky zmensit vstupny R, vyhodit transil
a radsej izolovat napajanie a seriovu linku?

> operak ma
> OUTPUT VOLTAGE NOISE(4) RTO
> f = 0.1Hz to 10Hz 10 μVPP
> f = 10kHz 30 nV/√Hz

Existuje menej sumiaci level translator operak, alebo PGA
v rozsahu +-10 V?

> zdroj referencneho napatia ma podla datasheetu
> 3uVpp/V t.j. 15uVpp v pasme do 10Hz

Rovnaka otazka - existuje nieco menej sumiace za normalne
peniaze, dajme tomu asi do 15 €?

> Konecne sa dostavame ku AD prevodniku:
> 1LSB vam vychadza na 5/(2^24) ~0.298uV
> v datasheete ale pisu ze sum je 4uVRMS Noise (High-Resolution Mode), to
> je hned 13 binov, t.j. takmer 4 bity dole. V high speed mode je sum
> zhruba 4x vyssi, takze dalsie 2 bity dole.
> To je v high resolution mode a este ste nepripojili na vstup vobec nic.
>
> Takze dostat z toho 19 platnych bitov ak bolo vsetko co je nakreslene na
> scheme pripojene je celkom uspech :-)
>
> b.

Zacinam po tom tak trochu zboku pokukavat, ale nie su tam ziadne
cinske 0 V prevodniky... radsej si to este opat zmeriam :-)

Ocakaval som kritiku ohladom navrhu PCB, ale kazdopadne vdaka
za review, opat som si dal zopar veci do suvislosti so sumom.

Lubos