pocet jednotiek v slove - algoritmus

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Neděle Září 19 22:32:56 CEST 2010

  Na to nepotrebujes utilitu, staci do UCF pridat napriklad takhle
kompletni parametry.
Net SW<0> LOC = U3  | IOSTANDARD = LVCMOS33 | PULLUP | SLOW;
Jinak na nestartujici utility pomaha bud Project Cleanup v menu nebo
restart PC (nekde visi v systemu spustena instance odpovidajici te
utilite). Skutecne to nevypisuje nekde dolu zpravu, ze se mu neco nelibi
a proto to nespusti?

Ohledne hledaneho algoritmu ... wek ma pravdu, posuvny registr je
optimalni volba. Ale ta uloha mi prijde nejaka podezrela. Zda se mi, ze
uz si to jednou resil.

Tosa