pocet jednotiek v slove - algoritmus

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Září 19 20:11:57 CEST 2010

trochu sa v tom placam, pac CPLD som zatial programoval len jedno a aj
to uz velmi davno, inak robim len na FPGA.
Uz som si uvedomil ze ta scitacka bude tiez implementovana do
vyhladavacej tabulky, takze z hladiska pouzitej logiky to vyjde zajedno.
Pozrem sa kolko vstupove makrocely ma XC2C256.

Zapasim este s jednym problemom. Neviem v ISE spustit Floorplan Area/IO
utilitu ktorou sa priraduju piny a ich parametre. Kliknem a nic sa
nedeje. Piny aj elektricky standard som uz nejak priradil editaciou
textoveho ucf suboru, ale chcem nadefinovat aj pull-upy a slew rate a
nejak sa k tomu neviem dostat :-/

b.