OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Mirek Paták mi3 na centrum.cz
Sobota Září 18 22:39:01 CEST 2010

Bezdrátové myši mi přijdou těžké, pro návrh pls mi vadila jejich setrvačnost pohybu :-)

Zadrhávající ocas jsem přivázal k nejbližšímu vhodnému místu (nožička klávesnice, někdy permanentní kabel na stole..) tak že tvoří malou smyčku

Mirek

-----Original Message-----
From: Jan Waclawek [mailto:konfera na efton.sk]
Sent: Friday, September 17, 2010 5:21 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

>Tro¹ku uhnu s tou diskuzí - a jaké výhody vidíte v bezdrátové my¹i, kdy¾ máte poèítaè resp. monitor na stejném stole ?

Ono je aj viac faktorov, proste to bude individualne. Ja sa napriklad snazim co najviac veci riesit klavesnicou, je to rychlejsie a pohodlnejsie, mys neznasam. Bohuzial, pribuda dementnych softov kde to bez mysi nejde (ziarivy priklad je ten norsky studen... ehm inziniersky vytvor AVRStudio, ktory prave kvoli tomu nepouzivam a nemam rad).

Dovolil som si pri piatku mobilom odfotit fragment mojho pracovneho stola http://www.efton.sk/tmp/Photo_091710_001_.jpg - ma tu zmysel usetrit jeden kabel? ;-) (kvizova otazka: uhadnete, ktory z nich patri mysi?)

wek