OT: vyber bezdratoveho hlodavce na takove to domaci eaglovani

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Září 17 17:44:21 CEST 2010

jak jsem psal - krysa se mi ocasem zadrhava. to je cele. uz me to radne
se*e, protoze je to nekolikrat denne. Nasledujici obrazky ukazuji
situaci s krysou na mem stole - na prvnim je krysa v malem prostoru mezi
NB a extmon, pricemz jeji ocasek leze pres ten pitomy privod napajeni,
na druhem obrazku je pak pohled za NB, kde je patrne pres jaky mrdnik
jde ten ocasek az k HUBu vlevo.

http://www.hysteria-metal.cz/temp/IMG_4257_sm.JPG
http://www.hysteria-metal.cz/temp/IMG_4258_sm.JPG

S pozdravem