Linearni regulace za LM2576 zpetna vazba?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Září 16 13:56:14 CEST 2010

Dobry den,

naznacim. Pozrite si tento link vo wikipedii, cohuzial ceska ani
slovenska verzia nie su take detailne ako ta nemecka:
http://de.wikipedia.org/wiki/Operationsverst%C3%A4rker#Differenzverst.C3.A4rker_.2F_Subtrahierverst.C3.A4rker

Pre R3 = R1, R4 = R2 plati vztah
http://upload.wikimedia.org/math/5/b/3/5b300537c204aa44ad7bef0985fc823a.png
, takze Ue+ pripojime do bodu (A), Ue- do bodu (B) a vystup Ua priamo na
FB. Zvolime R2=110k, R1=27k.

Druha moznost je upravene zapojenie, co som uz posielal:

   Zdroj so step-down ako predregulator a s linearnym stabilizatorom.
   Verzia 2 s OZ
                                                    ____
  .-----------.      ___       (A)                 |    |  (B)
  |       OUT |---o--UUU--o-----o------------------|7805|---o--
  |           |   |       | +   |                  |____|   |
  |           |   -      ###   .-.                   |      |
  |           |   ^      ---   | | R1                |      |  |\|
  |           |   |       |    | | 250               |      '--|-\
  | LM2576ADJ |   |       |    '-'                   |         |  >--.
  |           |   |       |     o--------------------)---------|+/   |
  |           |   |       |     |                    |         |/|   |
  |           |   |       |  T1  \|                  |               |
  |           |   |       |KC538  |------------------)---------------'
  |           |   |       |      <|                  |
  |           |   |       |     |                    |
  |           |   |       |     |                    |
  |      FB   o---)-------)-----o                    |
  |           |   |       |     |                    |
  |           |   |       |    .-.                   |

    Ua - Ub = 1,25V * (R2 / R1)

Vztahy platia tie iste ako minule, akurat ze T1 je riadeny OZ a preto
tych 0,7V z povodnej rovnice vypadava.

Richard Kaliciak