Linearni regulace za LM2576 zpetna vazba?

Čtvrtek Září 16 10:54:39 CEST 2010

Z ciste edukativnich duvodu, muzete naznacit jak by asi vypadal takovy
diferencialni zesilovac?
Priznam se , ze mi zkratka prace s tranzisotry v linearnim rezimu
nejde a nejak nevim kde to nastudovat.
Tak se snazim ucit na prikladech.

Dekuji

martin

>Dobry den,

pre take male napätie sa to uz takto s jednym tranzistorom neda urobit.
To uz potom treba zobrat diferencialny zosilnovac a U_A - U_B vynasobit
4. Ale to uz potom ten linearny stabilizator straca zmysel.
Ak to naozaj chcete urobit s dvoma stupnami (step-down a linear), tak
treba mat ubytok na tranzistore take 2-3V, aby bol este schopny
regulovat aj skokovu zataz a nebol cely cas v saturacii. Okrem toho sa
pre väcsie prudy pouziva darlington a tam je Usat asi 1,4V

Richard Kaliciak