[OT] Nefunkcni obehove cerpadlo Grundfos - vyreseno

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 31 13:15:44 CET 2010

Aha, tak proto jsem nemohl dokumentaci najit :-) Tvrdosijne jsem porad hledal u Geminoxu a nenapadlo me, ze mam hledat u Siemense. Ano je tam Siemens a ta chyba odpovida (servisak tvrdi, ze je to cidlo plamene).

No a pokud jde o vyjednavaci pozici, tak pokud topite pro baraky (v jednom bydlim a pro jeden navic topim) bytoveho druzstva, kde jsou dlouhodobe dobre pootevirane ty spravne kapsy a kutalejicim se penizkum dobre nastavene cesticky, aby tam bez problemu trefily, dovedete si jiste silu me pozice predstavit. Nastesti nas barak uz je v procesu prechodu k SVJcku, takze snad do budoucna budou lepsi paky na deni kolem domu.

Jakub Serych