[OT] Tentokrate preprava Cina / velke prepravni spolecnosti.

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Říjen 31 08:51:42 CET 2010

Platby se mi podarilo vyresit, vypada to, ze se vejdu do 5-6$ / platba.

Nicmene narazil jsem na jinou otazku. Cinan navrhl, respektive tvrdi, ze nejacasteji zasila na cislo uctu zakazniku u velkych prepravek jako DHL, Fedex, UPS atd. a ze to vyjde +- podobne jako klasickou postyou tj. +-35$ a nemusim mu posilat penize na postovne.
Nicmene kdyz se ja podivam treba na DHL a zadam si prepravu treba 0.5kg Cina CR, vypadne mi silenych 3500Kc.
Neumim hledat, nebizi tyto prepravky nejake jine radove levnejsi sluzby, ktere taji a jejich kalkulacky nabizi je tyto silene drahe?

Dekuji

Jirka