OT: Zerosmoke

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 28 13:22:53 CEST 2010

Moja manželka mala kedysi bolesti chrbtice a tiež jej akupunktúra
perfektne zaúčinkovala. Bohužiaľ doktor (nečíňan), ktorý jej to robil
emigroval do Kanady a keď chcela kúru opakovať u iného, tak už to nebolo
úspešné.
Čo sa týka fajčenia. Ja som dvadsať rokov fajčil a keď som sa konečne
odhodlal s tým skončiť, tak som nemal nijaké problémy s návykom na
nikotín, ktorý sa pri tej príležitosti vždy spomína. Doporučujú
zaplavovať organizmus tekutinami, nalievať sa džúsmi a podobne. Najväčší
problém som mal s navyknutými stereotypmi pri zapaľovaní cigarety. P.B.