Auto-moto cidla

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 27 14:34:08 CEST 2010

On Wed, 27 Oct 2010, RV wrote:

> Je fakt, ze tech 100 motorhodin me take dost prekvapilo, ale kdyz to vezmete
> kolem a kolem tak ono to vcelku odpovida beznemu motoru v aute. Pokud vezmu
> ze prumerna rychlost v aute je 70km/h tak tech 100mth je 7.000km. Coz je v
> podstate 50-100% bezne vymeny oleje - ja nechavam menit olej na 2.0 Hdi 2x do
> roka a jednou rocne menim filtr a motor mi rozhodne neprotestuje.

Kdyz vezmu tu cenu a vykon - mozna jste si tam mel dat motor z auta :-)

Preci jen pri jizde po meste je prumerna rychlost kolem 30km/h a interval
vymeny cca 20000 - takze mi to vychazi na >600 hodin. U lodniho motoru
bych cekal ze to naopak bude mnohem delsi, ze je staveny na trvaly chod
pri nominalnich otackach.