Auto-moto cidla

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 27 11:40:39 CEST 2010

No na Lipne se s tim nesmi. Pry to dela chaluparum kraval na jezere a
neslysi jak jim jdou krovinaky a sekacky.

V roce 2014 by melo by mela byt splavna Vltava z CB az na Orlik (zatim
to vypada ze opravdu bude) coz je vic nez 100km reky. Zatim to do te
doby budu provozovat na Hnevkovicich. To neni lod na more, ale pro
plavbu na kanalech.

Je fakt, ze tech 100 motorhodin me take dost prekvapilo, ale kdyz to
vezmete kolem a kolem tak ono to vcelku odpovida beznemu motoru v aute.
Pokud vezmu ze prumerna rychlost v aute je 70km/h tak tech 100mth je
7.000km. Coz je v podstate 50-100% bezne vymeny oleje - ja nechavam
menit olej na 2.0 Hdi 2x do roka a jednou rocne menim filtr a motor mi
rozhodne neprotestuje.

Radek Vicek