Konfigurace Asterisku jako SIP klienta

Michal Brzek hw na medoro.org
Pondělí Říjen 25 15:59:07 CEST 2010

Dobrý den,

Váš příklad mi dělá to samé. Ještě je otázka jestli není chyba někde
na straně "operátorské" SIP ústředny. Na této ústředně jsou vytvořeny
účty 1111 (pro firemní ústřednu) a 2222. Operátorská ústředna má
nastavení:

sip.conf
[1111]
context=local
type=friend
secret=1111
username=1111
userid=MEZI1 1111
host=dynamic
nat=no
disallow=all
allow=alaw

[2222]
context=local
type=friend
secret=2222
username=2222
userid=TEST22 2222
host=dynamic
nat=yes
disallow=all
allow=alaw

extension.conf
exten => _1111,1,Dial(SIP/1111)
exten => _2222,1,Dial(SIP/2222)

Operátorská ústředna vypíše hlášku při volání z 2222 na 1111:

WARNING[781]: chan_sip.c:17775 handle_response_invite: Received
response: "Forbidden" from '"2222" <sip:2222 na 10.20.0.25>;tag=as3988f4cf'

Děkuji

S pozdravem Michal Brzek