Konfigurace Asterisku jako SIP klienta

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Říjen 25 15:12:55 CEST 2010

Zdravím,
  není mi jasné, proč se chce autentizovat device 2222, když takové v sip.conf
neexistuje. Autentizace tedy nemůže být úspěšná. Nezatajil jste nám kus
konfigurace :-) ?
  Jinak já mohu poskytnout svoji ukázku, která mi pro tento účel funguje:

sip.conf:

register => 896125:xxxxxx na fonosip.com/2200

[fonosip]
type=friend
defaultuser=896125
fromuser=896125
secret=xxxxxx
fromdomain=fonosip.com
host=fonosip.com
transport=udp
dtmfmode=rfc2833
qualify=no

V číslovacím plánu je normálně pobočka 2200, na kterou se to dovolává.

  Zdraví Pavel.