Re: Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

quattro QUATTRO quattro na seznam.cz
Pondělí Říjen 25 09:46:25 CEST 2010

Dobrý den,
používám jak roombu tak scoobu. V celém baráku máme buď dlažbu nebo plovoucí podlahu.
Každé má svoje plus i mínus.
Každopádně když pořídíte roombu tak určitě to chce mít schovaný klasický vysavač (většinou používám tam kam se roomba nedostane ale především na čištění roomby :) )
Máme doma psa (labradora) a s chlupy si to poradí úplně bezproblémů.

Scooba vytírá bezvadně a manželka si ji nemůže vynachválit, akorát to dělá trošku rámus . Určitě ale scooba nemůže pracovat bez roomby, pač má jen maličkou nádrž na vysátou špínu. Takže většinou máme puštěnou roombu a následně scoobu.

Pro bastlení je u roomby dobré, že má jakýsi interface a dá se ovládat na dálku. viz  http://quattro.haje.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=54:bluetooth-modul-rs232-oiveni&catid=17:ve-ostatni&Itemid=27

S pozdravem Vláďa