OS pro nejaky ten ARM S3C6410 s dotykovym LCD ?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Říjen 21 21:27:05 CEST 2010

Tak to se s dotazem pridam, zrovna si hraju s 2440, winCE tam nejak
nejdou nacpat - zkusim jiny kus z tech co dnes prisly, tenhle ma trosku
maximalni konfiguraci pameti, coz muze byt problem pro dodane image...
Kazdopadne linux tam jede a nevypada spatne, co by me zajimalo ze vseho
nejvic, jestli jde udelat cross kompilace linxu na Windows a jestli
takhle lze psat i aplikace pro Linux... A jak je to s nejakou grafickou
nadstavbou - je v linuxu neco jako resource ve win, nebo jak se to dela?
(linux jsem jen parkrat zkousel instalovat, ale asi do toho budu muset
proniknout...)
U toho EM2440 naji nejake jednoduche aplikace na ovladani ledek s GUI
ale priklady na CD jsou pekny gulas.
Dal me zajima, co je to ucos (vim ze nejaky RT) ale nema normalni
makefile a vubec vypada divne...
Tak jestli se v tom nekdo hrabal, mohl by udelat jednoduchy souhrn pro
nakopnuti ;-) Zatim se mi dari psat programy primo bez OS pod yagarto.